One thought on “Server Universiti PTS bermasalah

  1. Kesian.

    Sebelum ni pun nampak macam ada masalah ni yang tuan pernah bertanya di sini.

    Saya tengok ada beberapa laman yang memberi paparan sebegini. Ada satu kes tu, tuan punya laman web dah bayar, tapi orang yang dibayar tu tak dapat bayar kepada orang yang dia patut bayar. Jadi orang yang dia patut bayar tu “suspend”kan akaunnya. Dalam kes ni, orang yang dah dibayar tu AWOL buat sementara. Rasanya orang/syarikat yang sama.

    Ramai orang lain susah.

    Gurindam Jiwa,

    Faktor bayaran yang tak sampai kepada tokey server kerana syarikat perantara tempatan yang AWOL ini pun satu hal juga, perangai macam TMNET. Tapi dalam kes UNIKA ini ia masalah teknikal. Menurut Puan Ainon server tidak mampu melayan kehendak WordPress. Enjin lama, arahan baru. Tapi rasa saya harga hosting yang dikenakan semata mata untuk Unika itu agak keterlaluan.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s