11 thoughts on “نجيب هنتم

  1. he.he.he.
    masih tiada siapa berani nak komen ???
    ok la… biar aku komen…!

    itulah namanya.

    P-O-L-I-T-I-K.
    Fa-wau-lam-ya-ta-ya-kaf

    saya ulangi
    P-O-L-I-T-I-K

    saya ulangi lagi…
    P-O-L-I-T-I-K

    tak faham lagi ?
    ok lah..

    saya ulangi lagi
    P-O-L-I-T-I-K

    harap2 faham lah yer..
    Tima kasih.

    wasalam

  2. Tetuan Elrastom El-Jundullah hi wajhah

    baru aku perasan bahawa
    font jawi dalam Windows XP dan Linux/Unix/Xenix berbeda. Perbedaan itu adalah:

    1. Font jawi dalam Linux-Fedora core-6 tiada bersambung. sebiji-sebiji. sebutir-sebutir dia keluar.

    2. Font jawi dalam Windows bersambung sepertimana yang sepatutnya

    w/salam.

    Messrs El Dato Seri Panglima Harimau Berantai Emas (Zhulian) el Hakim,
    Dari segi penampilan font dan penampilan wajah wajah grafik memang Linux tidak bisa menyaingi Windows yang selalu comel, ayu dan sentiasa segar bugar dek suntikan botox oleh Tetuan Bill Gates & Co., tetapi hehehe, secara naturalnya sesiapa yang terlalu bergantung kepada botox..ketahuilah apa yang sedang dilakunkan oleh kuman kuman botox itu disebalik tabir! Eeeeeek takut!

  3. Mohon izin: Program bersama penulis Wan Ahmad Hulaimi, Awang Goneng.

    Assalam alaikum wbt

    Saya doakan Tuan berada dalam keadaan sihat sejahtera, lapang dan ceria dalam urusan seharian,

    Saudara Syarafuddin (penulis Akademi Kehidupan) dan saudara Ibnu Ariff (penulis novel sains fiksyen PTS) telah mengambil inisiatif menjemput penulis buku Growing Up In Terengganu, Tuan Wan Ahmad Hulaimi atau Awang Goneng bagi menyampaikan book talk pada hari dan tarikh berikut.

    Hari: Isnin
    Tarikh: 14 Januari 2007
    Masa: 3.00 petang- 5.00 petang
    Tempat: Bilik Seminar 3, Tingkat 3, Bangunan HS (Human Sciences), Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM)

    Semua dijemput menghadiri program bicara ini.

    Oleh demikian, pengesahan kehadiran diperlukan bagi tujuan keselesaan Tuan dan Puan yang menghadiri program ini.

    Program ini bersifat tidak formal untuk pelajar dan terbuka kepada orang ramai.

    Maklumat lanjut mengenai penulis ini boleh didapati di pautan berikut.

    http://www.mmail.com.my/Current_News/mm/Weekend/Feature/20080105110819/Article/index_html

    Bagi mereka yang ingin mendapatkan maklumat lanjut atau hendak menghadiri program ini boleh menghubungi,

    syarafuddin.sulaiman@gmail.com

    Terima Kasih.


    ZAMRI MOHAMAD
    http://www.zamrimohamad.com

    Penulis bebas

  4. Khas untuk Pak Rastom,

    Sisipkan kod css ini utk tulisan anda.

    …. tulisan jawi anda…..

    Kalau kurang masinnya, ejaslah parameter pd yg sesuai. Sebaiknya, antara perenggan gunakanlah .

  5. Pak Rastom! saya akan tahan anda dibawah ISA kerana mempermain pemikiran kemengangkasaan pemimpin saya. Anda faham! saya pun tak faham.

    Masyaallah! mana rokok daun saya, la la la lala lala , ISA adalah Institut Seri Angkasa hehehehe..

  6. Tahukah Tuan el-Rastom mengapa gambar Najib tidak lagi dapat dilihat pada muka depan akhbar-akhbar perdana?

    Kata photo editor sebuah akhbar, apabila gambar Najib diletakkan di muka depan, jualan akhbar jatuh!

    Masyaallah! Saya sudah tau kini, gambar siapa bisa lariskan akhbar ..hahahahah kalau mau tau lantik saya jadi editor foto. Grenti ngetop habis suratkhabar.

  7. oooo SifuPTS anda cuba merendahkan pemimpin kemengangkasaan bahawa wajah bulat dan botak itu tak punya nilai jualan, awas anda!. Saya akan menasihatkan beliau supaya menggunakan perkataan “MENSYURGAKAN” minda melayu pula selepas ni. Anda tahu betapa susahnya saya mencari istilah yang hebat untuk beliau seperti “MENSUKOIKAN” “MENGKAPALSELAMKAN” dan satu istilah lagi yang menyebabkan saya dipecat sebagai penasihat bahasa iaitu “MENGALTANTUYAKAN”.

Leave a Reply

