Projek go-head, gostan dan MOU Pelancongan

Projek pusat sukan berprestasi tinggi di London dihentikan: Oh! masyaallah ya Azalina. MOU Pelancongan 5 negeri mau dimansuhkan tiba tiba KLIA pula dapat dapat habuan negatif. Jika saya seorang pelancong yang telah buat tempahan untuk Cuti cuti di Malaysia, pasti hari ini juga saya batalkan niat saya untuk ke Malaysia.

Hari ini mi naik harga! Tidak mustahil nanti mi dan nyak = minyak pula!

Kepada yang masih meragui atau langsung tidak percaya badan Kehakiman Malaysia sudah rosak, hari ini Utusan Malaysia memperkukukan lagi keyakinan kita akan kerosakkan itu. Rujuk juga kepada alasan kenapa cadangan penubuhan Suruhanjaya Kehakiman masih tinggal cadangan. Kata penulisnya…..antara masalah yang disebut, terutamanya dalam soal mencari anggota suruhanjaya yang berintegriti, berpengetahuan, tidak rasuah, adil dan tiada kepentingan tersembunyi. . Terang dan jelas bagai bulan purnama.

7 thoughts on “Projek go-head, gostan dan MOU Pelancongan

  1. Beras dah naik dah encik Rastom al-Romantisi… hehehehe…

    Ir. kipp! Tolong tolong…nanti ada menteri sarankan kita berhenti makan nasi.

  2. Pawang Buaya Sungai Batang Lupar, Rastom al Alligator.

    ini hari mi naik harga. darah aku pun naik sama. itu mee maggie selama ini jadi penyelamat sama kita. semua barang naik…aku ingat itu Mr. elephant kat Zoo Negara tunggu masa jer mau naik minyak.

    Kalau itu rumput tepi jalan kalau boleh makan kan bagus. Dulu-dulu boleh…ini hari suda tak boleh…sebab itu india potong rumput suda sembur dengan Roundap! Banyak malas itu orang…citt!

    Cif Supt. Tuan Moderator, Tuan sebagai penjawat awam yang berpangkat penuh di dada dan berat bahu dengan bunga padi lalang dan crown tidaklah wajar mencit citkan air sireh sewenang wenangnya. Hentikanlah amalan mengunyah sireh itu, alangkah bergaya nya Tuan jika menghisap curut dengan bertongkat kepala singa berjuang.

  3. Kalau beras naik, tokey beras padu untung atau rugi?

    TYT Teuku Sebol al bab! Tokey beras BERNAS sudah banyak rugi daaaaa

  4. hehe..

    betullah.. kata2 itu the super-clown.

    minyak naik
    mee naik
    beras nak naik.

    maka semua ummat manusia di M’sia ini mesti
    UBAH GAYA HIDUP!!!

    Bagi aku satu jer…

    Kerajaan memerintah adalah suatu entiti yang mempengaruhi GAYA-HIDUP.

    Maka apakah maksudnya di sini jika GAYA HIDUP ITU HENDAK DI-UBAH ?

    Senor el Hakim Pengetua Sekolah Pemikiran Ghaffar Baba!

    Soalan itu terlalu berbau akademik. Adakah ini soalan yang menjadi mauduk di SPGB?

  5. Tuen Jampi Serapah elhakim,

    bukan ubah gaya hidup…tapi ubah gaya poket. Pasal kena kasi letak syiling lebih.

    ting! Tinggg! tinggg! sekali bunyi syiling berlaga daa.

    huahuauuahuaaa

    Tuan Moderator Walikota Tabuh Naning, buat poket yang ada absorber tebal

  6. Memanglah sekali air bah sekali itulah pasir berubah. Setiap pemimpin mendengar dahulu taklimat, kemudian memikirkan bagaimana ia boleh taklipat. Memasing mahu sahaja sesebuah Kementerian itu sinonim dengan diri dan namanya. Pihak aku pernah dengan Akak ni dulu, kertas cadangan pihak kami… pentadbir tertingginya jumpa kami dan memberitahu, kertas cadangan itu terlebih dahulu hendak dibangkul sampahkan. Kini aku dengar ada pemimpin yang bersuara supaya mengumpulkan dan mendapatkan khidmat bijak pandai Malaysia. I see this as a BIG Joke. Hanya Allah juga yang tahu, ketika pemimpin Malaysia makan tauhu RM 38 sekeping, contohnya, pihak kami dah tak jumpa soya, sejak 1999 lagi. Mi dan nyak, kelak jangan harap ler.

    Awat hang tak mengurat akak tu? hehehe dia pun bujang lagikan?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s