Pesanan ADUN Seri Setia Selangor – ringkas, tepat dan padat!

ADUN Seri Setia berpesan kepada para bloggers baru! Nampaknya pesanan itu diarahkan kepada beberapa individu (yang berpengaruh politik tentunya)  baru memblog. Melihat kepada profail beliau yang berkecimpung sekian lama di dalam blogoshere, alangkah eloknya jika beliau diberi penghormatan untuk memberi pencerahan secara live di rancangan BLOG TV1. Mungkin para bloggers yang seasoned tidak berminat dengan TV1 tetapi rata rata para bloggers baru yang beliau maksudkan itu tentunya sering mengikuti siaran TV tersebut.

6 thoughts on “Pesanan ADUN Seri Setia Selangor – ringkas, tepat dan padat!

  1. Kehadapan Yang Mulia Cucu Cicit Mat Kilau, Khalifah Rastom al Haj.

    Tuan, terlebih dahulu saya mohon maaf kerana agak lama tidak meninggalkan komen disini. Bukanlah satu hal yang disengajakan. Saya kepenatan sebetulnya. Penat ‘manage’ blog sendiri. Penat lagi memenatkan. Penat tapi puas hati.

    Blog Tuan lainlah…sudah OTAI. Saya baru mahu merangkak-rangkak. Jadi kena kerja keras. Selalu buat over-time. Saya kena buat betul2, takut nanti jadi tahap bersawang.

    Saya tidak boleh tipu diri sendiri, blog BOMOH WAKIL RAKYAT RASTOM banyak menjadi ‘guideline; buat saya. Sori kalau sekali sekala saya boleh bertukar jadi The Derhaka Student.

    Kadangkala sebab terlampau penat perah otak untuk kasi publish artikel2 best lagi membestkan sampai tak menang tangan nak respon pada pembaca blog saya. Ini termasuklah komen2 daripada pihak Tuan Guru Petapa Rastom. Harap Tuan tidak terlalu berkecil hati. Sebab Tuan dah besar panjang, bukan budak merah lagi.

    Apapun, SAYA SAYANG PAK RASTOM!

    Muaaaaahhhhhh…cup..cuuup… uweeekkk…geli aarr…banyak bulu daa…

    hehehe…sori Uncle Rastom.

    Pengeran Pandikar Moderator Mulia,
    Banyak bulu bukan sebarang bulu, bulu dagu dipanggil janggut
    Banyak lembu perkara lembu, apa lembu tak makan rumput?
    jawab!

  2. Dr. elrastom (Dental co.)

    ada juga blog politician yang buang masa utk dibaca. Nampak mcm bagos dan masuk bakul angkat sendrik.

    cheh! buang masa.!!!

    Tabib Buasir elhakim & Partners Sdn Bhd.,
    Blog politicians yang begitu begitu kerana dia rasa dalam blogosphere orang nampak dia pakai kot dengan necktie hehehe

  3. Tuan Rastom tengok Blog RTM waktu RPK jadi tetamu?
    Memang seronok!
    Terkulat-kulat moderator dibuatnya.
    Haha.

    Prof KNB: Satu pengajaran kepada mereka yang selama ini merasakan diri “tahu segalanya”.

Leave a Reply

