Bogel kena letak jawatan

Di atas pernintaan as-syeikh bumilangit agar disambung kisah selak menyelak kain ini maka saya sambung kisah ini berkaitan gesaan MB Melaka dan mantan MB Selangor supaya Liza Wong meletakkan jawatannya.

Adalah menjadi hak asasi setiap orang untuk berbogel di dalam biliknya, hatta Pak Lah sendiri atau mungkin bakal PM kita juga pastinya berbogel (100% jika ke tandas). Maka dengan andaian ini jika saya mengupah Skuad Skodeng untuk mencuri gambar gambar mereka ketika sedang beruzlah di dalam bilik senyap itu, kemudian disebarkannya, maka apakah mereka juga patut letak jawatan?

6 thoughts on “Bogel kena letak jawatan

  1. skuad skodeng? nak daftar kat mana?

    kuikuikui.

    bagi tugasan untuk skodeng puteri umno, mungkin bolehlah kot; tapi kalau suruh skodeng rosmah atau rafidah, mintak simpang!

    kuikuikui

  2. Cuma di sini kononnya, kononnya shj, andaiannya sahaja, mungkin tak betul pun, bahawa YB tu bukannya sedang beruzlah, tapi baru lepas berkawat. Jadi terlalu penat lalu terbongkang. Mungkin itu agaknya bezanya. Agaknya lah. Saya tak de kat situ masa tu.

    Khir Toyo pun kata, YB tu single, mana boleh bawa kaum Adam balik sampai ke bilik. Ye la kan… bukan muhrim. Eh, dalam agama Kristian pun ada muhrim ke? Tak tau lak saya.

    Tapi saya ada lagi beberapa gambar tak pakai baju seluar di blog saya, itu pun kalau sudi singgahlah.

    Tak sudi tak pe.

    🙂

    Tuan Rastom nampak dah slow sikit memblog ni, nak pencen ke?

  3. bahkan ahli parti lawan yang sedang berak pun boleh terbatal perlantikan MP nya jika gambarnya diambil.

    percayalah.

  4. saya rasa Eli kena juga meletakkan jawatan waima tidak ada orang yang suruh. Sebab ini merupakan aibnya sendiri, dan sebagai wanita kita tau betapa lemahnya mereka, jika aib dinampak orang.

    Ini soal maruahnya, bukan lebih kepada isu moral. Kalau nak sembang moral, hanya Allah Hakim yang satu.

    Bukan? 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s